

i didnt get to take much pictures of them, so aku curi saja dari FB nyeeehehhee
22nd May 2009, bertempat di Kampong Lambak, ada seekor ular dijumpai beranak-ranak di bawah raban salah seorang penduduk kampong tersebut, time ani jua kawanku nikah..apakan~ hehehe inda ku pandai bepantun bah kan membuka kata atu, mengacang pandai ku...so anyways, it was on last Friday dorang nikah ani, i was planning kan datang nikah and bersandingnya which is this Sunday, confident lah ku ni planning what to wear sama pacar, kira iski kan sekayu lah..skali sudah check roster ku, kraja ku buii, first day kraja lagitu...sorry Mir ah, jangan ko nangis eh, ko lagi kuat nangis, harap-harap ko nikah ani adangtah ko menangis ah...inda bisai bah nya orang, turun ke anak karang ehhehe ampun bgho ampun~~ so i only could make it to his Nikah saja...unprepared! hahaha sudah ku bangun Friday morning atu baru ku sadar i left my songkok and my baju Melayu i was going to wear di Seria, kan brebeng kali ku ke Seria...tepaksa tah pakai baju yang masa migang bendera atu tu (ada tu orang-orangnya tau) ahhaha hoping inda kana tagur lah sana ani, siiit~ banar si anu atu, ketawa kan nya ku aku makai baju atu hahahahaa aku acted cool saja like i always do (meher jua anak ani~)
so to Amir and Mye, selamat pengantin baru, semoga berkekalan ke anak cucu, ingat pesan Ustaz, kalau mau anak laki sinding ke kanan, anak bini sinding ke kiri hahahaha and yeah Amir if you're reading this blog, sorry i cant make it to your Sandaing ah, gue kerjaaaa....kalau nada papa on Saturday malam atu ada ku datang KALI membuat hal di kampong kamu atu, ada ku membawa juran apa tu...mengail dulu tani puas-puas..apakan~~ hehehe so...once again congrats my friend, tunggu yang sorang atu lagi ni coming soon, ikan sama beruang ah..jangan saja inda sampai jemputan, jangan dibagi si awang aji atu, inda ia tetulus tu matanya sipit ah ehhehe ampun buii ampun~ hehehe ko OK bro ko OK...


No comments:
Post a Comment